martes, 19 de junio de 2012

VEURE EL MÓN AMB ALTRES ULLS (text predictiu)

La veritat és molt difícil definir com em veuré d´aqui cinc anys i deu anys o vint anys ,espero que déu em dongui més vida;
Però aixó és el que plánejo o espero ,avui en dia amb 16 anys els meus objectius són inabestables .Però en el meu futur em veig una persona professional en el meu treball i ,sobretot ,treballaré en el que sempre m´ha interessat ,per aixó s´ha de estdiar i concentrar-se en el que es vol arribar a ser .L´any que ve m´especialitzaré en un dels meus objectius principals així podré entrar en el món laboral .l´estudi m´obrirá les portes per destacar en l´ambit de la moda i també aprendre a dissenyar complements i roba que expressin una identitat única .
Per altre banda he de aprendre a ser una persona honrada i disiplinada si vull aconseguir un bon futur .
A més a més ,un dels meus objectius és millorar tots els meus conexements culturals i ,si es possible viatjar per tot els paisos del món per poder veure el món amb altres ulls .I l´últim dels meus objectius en la vida i el més important ,és casar-me amb la persona adequada i formar una família .D´aqui vint anys em veig casada amb tres fills i amb un ofici que m´agradi molt sobretot ser feliç ,sentir-me orgullosa de mi mateixa ,pero tot aixó si déu vol ,perque mai no s´assab el que pasará.

No hay comentarios:

Publicar un comentario